Old Timer

Renowacja pojazdów

?

1. Szlifowanie i wstępne szpachlowanie

Proces technologiczny lakierowania pojazdu rozpoczyna się  od zeszlifowania starej warstwy lakieru i farby. Po wykonaniu tych czynności przystępuje się do nałożenia pierwszej warstwy szpachlu, który stanowi „bazę” dla dla kolejnych czynności: nastrysku szpachlu i podkładu antykorozyjnego. Czynności te pozwalają dokładnie zabezpieczyć pojazd przed korozją.

 

G

2. Zabezpieczanie i szpachlowanie natryskowe

Przed naniesieniem szpachlu pojazd zostaje zabezpieczony antykorozyjnym podkładem epoxydowym. Na zamieszczonych  fotografiach znajduje się pojazd w komorze po naniesieniu wspomnianego wyżej szpachlu natryskowego.

G

3. Podkład

Po procesie natrysku szpachlu, zostaje on oszlifowany i samochód jest przygotowywany do naniesienia podkładu antykorozyjnego i wypełniającego. Na pojazd zostaje naniesiony podkład zabarwiony na odcień końcowej barwy samochodu. Takie zastosowanie ma na celu lepsze krycie lakieru. Aby powłoka przeznaczona do lakierowania nie posiadała żadnych zanieczyszczeń, zostaje ona odtłuszczona i wyczyszczona AntySilikonem.

G

4. Lakierowanie

Lakierowanie to przedostatni proces pracy nad pojazdem. Naniesione zostają 2 warstwy akrylowego lakieru (w przypadku pokazanego pojazdu był to kolor nr 116). Proces ten odbywa się w specjalnie przygotowanej komorze, która zabezpiecza jeszcze świeży lakier przed dostaniem sie zanieczyszczeń na powierzchnie pojazdu.

R

5. Polerowanie

Końcowy etap to polerowanie, które pozwala na pokazanie pełnego koloru i połysku lakieru. Pojazd poddaje się ostatecznemu montażowi części i może zostać przekazany właścicielowi.

Jesteś zainteresowany renowacją swojego samochodu? Skontaktuj się z nami!

Kontakt