Lakiernia
Lakierowanie i naprawa karoserii samochodów osobowych, dostawczych oraz pojazdów specjalistycznych.
Naprawy ubezpieczeniowe
Likwidacja szkód w ramach ubezpieczeń OC i AC oraz sprzedaż polis komunikacyjnych i majątkowych.
Zgłoszenie szkody
Najlepsze sposób pozyskania odszkodowania.
lat w branży
napraw lakierniczych
zlikwidowanych szkód
firm ubezpieczeniowych
Dlaczego warto nam zaufać?
Naprawą, lakierowaniem i renowacją aut zajmujemy się już od dwóch pokoleń.
Wciąż się rozwijamy podążając za oczekiwaniami naszych klientów.
Wiedza i profesjonalizm
Wyspecjalizowana kadra i wieloletnie doświadczenie.Kompleksowe usługi
Lakierowanie, naprawy mechaniczne i powypadkowe.Współpraca z ubezpieczycielami
Ubezpieczenia motoryzacyjne i likwidacja szkód.Likwidacja szkód w ramach ubezpieczeń OC i AC oraz sprzedaży polis sprawdzonych towarzystw.
Korzystamy z urządzeń oferowanych przez czołowych producentów w branży lakierniczej.
Do nich należą między innymi:
profesjonalna kabina lakiernicza
podnośnik dwukolumnowy
promiennik podczerwieni
mieszalnik farb firmy LESONAL
pistolety lakiernicze SATA
Jesteś zainteresowany lakierowaniem samochodu lub naprawą jego karoserii? Skontaktuj się z nami!
SERWIS RUSCH prowadzi pełen zakres naprawy szkód komunikacyjnych. Wygodna naprawa Twojego samochodu w ramach ubezpieczenia OC i AC. Zajmujemy się całą dokumentacją. Nie ponosisz żadnych kosztów naprawy – za wszystko płaci ubezpieczyciel.
Jeśli tylko zechcesz to przyjedziemy po Twój samochód!
przed naprawą
po naprawie
przed naprawą
po naprawie
Chcesz naprawić swój samochód? Skontaktuj się z nami!
1. Szlifowanie i wstępne szpachlowanie
Proces technologiczny lakierowania pojazdu rozpoczyna się od zeszlifowania starej warstwy lakieru i farby. Po wykonaniu tych czynności przystępuje się do nałożenia pierwszej warstwy szpachlu, który stanowi „bazę” dla dla kolejnych czynności: nastrysku szpachlu i podkładu antykorozyjnego. Czynności te pozwalają dokładnie zabezpieczyć pojazd przed korozją.
2. Zabezpieczanie i szpachlowanie natryskowe
Przed naniesieniem szpachlu pojazd zostaje zabezpieczony antykorozyjnym podkładem epoxydowym. Na zamieszczonych fotografiach znajduje się pojazd w komorze po naniesieniu wspomnianego wyżej szpachlu natryskowego.
3. Podkład
Po procesie natrysku szpachlu, zostaje on oszlifowany i samochód jest przygotowywany do naniesienia podkładu antykorozyjnego i wypełniającego. Na pojazd zostaje naniesiony podkład zabarwiony na odcień końcowej barwy samochodu. Takie zastosowanie ma na celu lepsze krycie lakieru. Aby powłoka przeznaczona do lakierowania nie posiadała żadnych zanieczyszczeń, zostaje ona odtłuszczona i wyczyszczona AntySilikonem.
4. Lakierowanie
Lakierowanie to przedostatni proces pracy nad pojazdem. Naniesione zostają 2 warstwy akrylowego lakieru (w przypadku pokazanego pojazdu był to kolor nr 116). Proces ten odbywa się w specjalnie przygotowanej komorze, która zabezpiecza jeszcze świeży lakier przed dostaniem sie zanieczyszczeń na powierzchnie pojazdu.
5. Polerowanie
Końcowy etap to polerowanie, które pozwala na pokazanie pełnego koloru i połysku lakieru. Pojazd poddaje się ostatecznemu montażowi części i może zostać przekazany właścicielowi.